Laatste week jarig!

30 maart 2012

Vrijdag 30 maart

We zitten nu in Imbituba, een grotere stad in de buurt van Ibiraquera. Internet en verbinding is schaars tot niet in het kleine dorp waar we verblijven. Vandaar even weinig bericht van ons. We komen onze laatste week tegemoet.

Afgelopen twee dagen zijn we heel vroeg opgestaan en heb ik hele mooie filmpjes gemaakt van Mo op het strand. We zijn lekker bezig met video en foto materiaal te verzamelen voor de yoga lessen en flyers als we terug zijn. 5 uur de wekker en prachtige zonsopgangen mogen zien aan het strand.

Zaterdag hopen we weer naar Guarda te gaan met de bus. Aangezien de bussen hier niet veel rijden is dit nogal een uitdaging en leuke expeditie. Het is een prachtig strand voor foto en video materiaal, we hopen dus nog meer te filmen en te fotograferen. Ik heb van afgelopen dagen nog geen foto's bewerkt, maar wellicht voor thuis!

Met mijn verjaardag (maandag) gaan we naar Mevlana de Osho en Spa plek om eens te koekeleren. Thangam, waarvan het huis is, zit daar nu een stilte retreat te doen van 4 weken, deze is afgelopen aankomend weekend. Het resort is daarom nu ook gesloten, met de hoop dat we er maandag of volgende week ergens langs kunnen.

Verder gaan we nog een nacht en ochtend trip maken in deze prachtige omgeving met Mo's zijn verjaardag (dinsdag 3 april).

We zullen niet veel meer online komen. Donderdag hopen we bij een mede cursist van de training te kunnen verblijven, want vrijdag ochtend hebben we een vroege vlucht naar huis!

Nog even genieten dus!

veel liefs van ons

xxxx

1. Trijnie:
    2 april 2012
    Hoi Maura, je bent jarig vandaag! Gefeliciteerd! Wel een dag om je te herinneren: bijzondere locatie, partner, baby. Het zal niet zo vaak (meer) voorkomende dat je zwanger én jarig bent. Geniet ervan! Liefs en groeten, ook van Henk, Trijnie