Laatste week Yoga Training

20 maart 2012 - Garopaba, Brazilië

Vandaag dinsdag 20 maart. Onze laatste week met de laatste activiteiten. Vorige week hebben we nog een prachtig zonsopgang bekeken. Vroeg in de ochtend rond 04.00 opgestaan, berg opgeklommen, wat tamelijk vermoeiend was voor me, maar toch, stapje voor stapje boven aan een prachtige bergtop gekomen met uitkijk op de horizon, zee, en zonsopgang.

Van het weekend waren we zaterdag weer vrij. We zijn weer naar een heerlijk strand geweest, iets verder dan de vorige keren. Een ander strand, met mooi gebied omheen, leuke winkeltjes. En we hebben heerlijk vis gegeten! We hebben ook nog hele mooie foto’s gemaakt!

Zondag de laatste week ingeluid. En voorbereidingen gemaakt voor de examens. De examens bestaan uit lesgeven, wat we nu achter de rug hebben, en a.s. woensdag, morgen dus, een theorie examen. Het lesgeven ging erg goed bij ons beiden. Goed feedback gekregen, en we konden lekker alles uitproberen.

Vandaag hebben we langer vrij, na ons yoga les tot aan de avond les hebben we studie tijd.

Donderdag avond hebben we bonte avond, een talentenshow. Mohs en ik gaan beide zingen/rappen. Vrijdag is de afsluitingsceremonie en zaterdag moeten we 10.00 de kamer uit. We hebben contact met een braziliaan die we hier hebben ontmoet. Hij gaat een stilte retreat doen en wij mogen in zijn huis verblijven. Relaxe! Hij woont aan zee, prachtig dus!

Nog even genieten dus van de laatste dagen met de groep en David en Mirjam. We zullen het ritme missen. Maar diep verlang ik ook even naar rust.. hahahhaha…

xxxx