Donderdag 8 maart 2e yoga week

8 maart 2012 - Garopaba, Brazilië

Donderdag 8 maart

Bijna weer een week voorbij. De tijd vliegt voorbij hier. De tweede week is voor sommige mensen wat zwaarder, iedereen raakt een beetje moe, en is inmiddels gesettled om de waarde aard te laten zien ;) Ik heb mijn ups and downs, waar ik allebei intens van geniet. Ik ervaar vooral veel gevoeligheid, onderwerpen over de essentie van het leven die mij raken, diepgaande gevoelens, intenties en stilte die mijn hoofd tot rust brengen. We genieten volop!

Deze week zijn we iedere ochtend meer aan het lesgeven en leren we in de middag nieuwe frases in yoga om uiteindelijk les in te geven. Deze week hebben we ook zwangerschapsyoga gekregen, kort en bondig wel, maar toch fijn om iets van op te pikken. We hebben ook restoritive yoga (yoga voor herstel en totale ontspanning) gekregen. Gisteren was er een movie night, maar ik was zo moe, dat ik deze avond geskipt heb.

Ik hou het allemaal nog redelijk bij, het is hier wel ontzettend warm en ben ook best wel moe, maar siesta tijd geeft me genoeg rust. Morgen (vrijdag) wordt weer een relaxe dagje met thaise massage in de middag. Zaterdag kijk ik uit naar een dagje vrij. Mohs en ik gaan lekker een visje eten, want zelfs dat eten we niet. We eten hier lekker gluten vrij, veel salade en fruit, en drie vegetarische maaltijden per dag. Ons huisje inclusief bed wordt ook met regelmaat schoon gemaakt.

We zijn een beetje gewend aan de geluiden in de nacht. De huiskikker kwaakt als een tikkende hamer, krekels kraken je om de oren, koeien, poezen, honden, en lokale gekke vogels maken ons wel wakker in de ochtend. Overdag kunnen we genieten van de prachtige natuur, veel groen en een overvloed aan Kolibries.

xxx