Hostel B&B como la familia!!

10 november 2009

Jeeee, sun is shining here! Zo fijn om hier te zijn. Weer even acclimatiseren, maar heerlijk om tussen de reizende mensen te zijn. Mijn leven staat in bloei, en wil echt meer gaan reizen en werken in het buitenland. Ik heb mijn missie in mijn leven, werk, passie, dansen in deze hele reis zo intens gevoeld en gevonden. Het maakt niet uit waar je bent, als het maar goed en voldaan voelt!

Geboren in Bogotá Colombia, opgegroeid in Nederland, gereisd in diverse landen; India, Nepal, Europa, en nu midden en zuid Amerika. Fantastisch.. quiero mas, mas, mas ver del mundo!

Net ontbeten met de mensen die ook in het hostel verblijven en met mijn liefste vriendin Lin. Zoals de titel al zegt, como la familia! WhaaaAaa zo fijn en belangrijk om het familie gevoel op te zoeken en te ervaren!

Ik heb een foto vergelijking gemaakt van mezelf en Consuelo. I like to share with you. Ik vind het waanzinnig om te zien. WhaaAaa ik zie mezelf zoveel in haar, bijna zelfde expressie, ogen, mond... heb er bijna geen woorden voor om uit te leggen hoe het voor mij is. Pero siento feliz!

Gyna heb ik gesproken en die gaat Consuolo vanavond bellen om voor morgen af te spreken. Vanavond bel ik haar terug om te vragen van hoe en wat. Morgen gaan eerst Gyna, ik en Lin lunchen en dingen afspreken, even ontmoeten en kletsen, want ik heb haar nog niet gezien en of live gesproken. Heel spannend allemaal! Het  gaat allemaal echt gebeuren, en ter relativatie; het is ook maar een ontmoeting, maar ook zo bijzonder om deze vrouw die mij 9 maanden gedragen heeft te ontmoeten!

Ik schrijf snel weer. Ik ga nu weer relaxen en genieten van alle emoties en de zon die hier in Bogotá schijnt!

love you all!

besos

Mau.

1. Pappa & M'lijn:
    10 november 2009
    Fijn dat je alweer 2 berichten hebt achtergelaten, zeker deze week zijn we meer dan normaal in gedachten bij je. Houd je hoofd ook een beetje op orde. Het komt vast allemaal goed!
    Geniet er van en laat ook gauw weer iets horen hoe het is gegaan.
    Veel liefs pappa & M'lijn
  2. adinda:
    10 november 2009
    Lieve Mau, ik krijg tranen in mijn ogen van jullie foto's naast elkaar, wat mooi zeg. Ik realiseerde me voor het eerst echt goed dat het ook voor haar een heeeel bijzonder moment gaat zijn, om haar dochter weer terug te zien. En zo'n lieve, zachte, sterke, inspirerende dochter, bruisend van leven! Ik denk al de hele dag aan je, en zal dat morgen zeker ook doen! Kan niet wachten tot je volgende log!
    XXX Adinda