Colombia mi terece vez..

16 maart 2010 - Bogotá, Colombia

Hola todos!!

Jeeee ben veilig aangekomen (as usual) in Bogotá, Colombia!! Voelt fijn om weer hier te zijn! Alles is goed gegaan en heb mijn kamertje in het hostel B&B, lekker gedouched en fijn om weer mensen hier terug te zien. Het is erg rustig hier in het hostel, maar Miguel die ik voorgaand ook gezien heb, heeft me vriendelijk ontvangen!

Joepie, mijn spaans is er echt op vooruit gegaan. Mensen zeggen het ook, en zeven van de tien keer kan ik het verstaan en kan me verstaanbaar maken, wat heel fijn is bij de douane. Niet als vorige keer als een leekhoofd met vraagtekens. De mensen van de douane kijken me namelijk iedere keer zo argwanend aan... Waar kom je vandaan?Nederlands paspoort? Wat ga je doen in Colombia? En ook nog eens alleen.. nou nou nou.. het gaat GOED!

Spierpijn is ook stukke minder, lang leve arnica, een paar paracetemol erin en zo lekker slapen! Heb in het vliegtuig teveel geslapen vrees ik want het is nu 12 uur 's nachts en ik ben niet echt moe.

Ook heb ik mijn zusje gesproken via skype! Jeeee.. morgen heb ik eerst een afspraak bij de ambassade. Spannend! Ben benieuwd of ik wat wijzer word van het gesprek voor toekomstige projecten. Daarna ga ik naar huis, en bel ik via skype weer mijn zusje om af te spreken. Samen gaan we een colombiaanse mobiel of sim halen, en zien we elkaar weer! JEEeeeee super spannend! Heel leuk, en ik kan haar al stukke beter verstaan. Zelfs zij zei het.. je spaans is er op vooruit gegaan!

Joepie, joepie, estoy feliz.. y mi corazón sonrisa!

Un beso.. y hasta mañana hablamos!

Paps&lijn: fijn dat jullie weer thuis zijn, ook heelhuids teruggekomen hoop ik?Ik hoop dat jullie genoten hebben, vast wel! Dikke kussen

Mautje

1. Ronny de Haan:
    16 maart 2010
    Hola Mau,

wat spannend allemaal. Kijk je wel uit dat ze je daar niet houden (bij de douane)!! Heerlijk he, je familie weer zien. Geniet er maar lekker van lieverd!!
    Ik je website ook voor je aangepast. Kijk maar als je de gelegenheid hebt. Het is wel even wennen....
    Wens je heel veel plezier en doe ze de groetjes vanuit Holland. Oh ja, de lente is hier ook eindelijk begonnen.

Veel liefs, Ronny