Consuelo, Gyna, Gyna, Lin y Yo!

15 november 2009 - Colombia, Colombia

Whaaaaaaaaaa... lieve mensen! Ik ben zo intens gelukkig! Gracias gracias voor dit mooie leven! Lieve papa en mama, dank dank dank voor dit leven. Hoe gek het ook klinkt, maar ben zo intens gelukkig dat dit me overkomt! En we hebben het allemaal samen gecreërd!

Ik heb vandaag Consuelo weer ontmoet. En jullie willen het niet geloven. Ik heb één van mijn zussen ontmoet! Whaaaa. Gyna die 23 jaar is. Een pracht meid, wauw wat een beauty en zo lief. Ze verwelkomde mij totaal. Een last van Consuelo af. Ze is zo dapper geweest om het haar te vertellen, en ze heeft mijn zus Gyna meegenomen! Gyna wist al een beetje dat er iets aan de hand was. Whaaa.. wat een stappen allemaal in het leven. Ben dol enthousiast en voel me waanzinnig. Niet te geloven om zo met familie te zitten, wie had dit ooit gedacht?? Ongeloofelijk, het is niet met deze woorden te beschrijven. Maar kan wel zeggen dat het waanzinnig intens en oprecht is. En ze ontvangen me met heel veel liefde. Welkom in onze familie zei Gyna. Heel nieuwsgierig is ze en ze wil alles van me weten haahhaha!

Gelukkig is er een connectie met mijn zus Gyna via hotmail en msn. Dus we gaan veel contacten. Ben ook super gemotiveerd om de taal te leren. En als ik weer terug ga naar Colombia dan heb ik in ieder geval een contact persoon met familie. Is ook iets makkelijker dan met Consuelo!

YahOooO geweldig nieuws allemaal. Ik kan alleen geen foto's op de site zetten in verband met privacy. Maar we hebben hele mooie foto's en er is mooi gefilmd. Lin gaat een mooie docu van maken! Dus dat is voor thuis!

Morgen uitrusten van alle gekkigheid, jeetje het is me nogal wat. Maar ik hoop morgen ook nog te filmen en wat te dansen voor de docu-film. Vamos a ver, let's see!

Chao y besos!

Y hasta pronto!!

Mautje

1. Papa en Lijn:
    15 november 2009
    Lieverd, geweldig allemaal. Maar het liefst horen en zien we toch ook de verhalen als je weer terug bent. Gauw afspreken! Pas de laatste dagen ook nog goed op jezelf.
    Liefs Pappa & M'lijn
  2. Jose en Herman:
    16 november 2009
    Wat fijn dat alles zo voorspoedig is verlopen en deze hereniging zelfs ver boven je verwachtingen was. Wat zul je je ook geweldig opgelucht voelen dat je zoektocht zo intens is geslaagd.
    liefs Jose en Herman
  3. David:
    Geweldig Mau!!!!!
  4. Trijnie:
    16 november 2009
    Ha Maura, geniet er nog even van en neem dan je Colombiaanse familie mee in je (ervarings) rugzak naar je Nederlandse familie die al die jaren zo goed voor je gezorgd heeft en deze ontmoeting mogelijk heeft gemaakt. Goede reis, in alle opzichten! Liefs, Trijnie
  5. Papa en Lijn:
    17 november 2009
    Dag meis, hopelijk lees je dit nog. Goede thuisreis!