Dagen in Colombia

14 november 2009 - Colombia, Colombia

Hola lieve mensen,

Zo de eerste intensiteit is voorbij. Maar heb al weer kriebels voor morgen, want dan zie ik Consuelo weer!

Wil iedereen heel erg bedanken voor de lieve reacties, jullie betrokkenheid en luisterend oor. Mijn vorige log was intens, oprecht en vanuit veel liefde geschreven! Vergeet niet (mi familia; mammi, pappi y hermano en Holanda) dat ik veel van jullie hou! Liefde is echt universeel en voor iedereen bestemd!

Donderdag zijn Lin en ik naar een spa geweest, wat heel relaxe was! van 2 tot 7 even alleen maar verwend worden. Whaaa... onze oogjes straalden weer! Een massage van een uur, lichaamspakking met één of ander modder en mineralen drap, en daarna lekker de jacuzzi en stoombad in. Het was heerlijk!

Vandaag hebben we een kantoor dag gehad. Veel werk voorbereid, foto's uitgezocht, e-mails de deur uit. En dus zo langzamerhand aan het voorbereiden voor Nederland.

Ik heb nog wat foto's op de log gezet. Deze geven nog een indruk van de laatste dagen in Mexico bij Jorge in huis, een foto van zijn laatste voorstelling met Enricce met tissues dans, opweg naar het vliegveld naar Bogotá en Bogotá spa.

Morgen ga ik nog meer foto's maken van Consuelo, Gyna en Lin, en de leuke mensen hier in het hostel!

Chao allemaal, y mucho amor y luz!

Mautje