El fin de semana tres

6 maart 2010 - Mexico City, Mexico

Mijn derde weekend alweer in Mexico. Wat gaat de tijd toch ongelooflijk snel en ook weer niet hahaha! Deze week keihard getraind. Elke dag druk geweest en dagen van 10uur gemaakt! Vandaag geen lessen, maar wel veel werkwerving gedaan. Motivaties schrijven en voor nieuwe projecten en werk voor in Nederland aangeschreven.

Dit weekend ga ik in ieder geval naar Cuarnavaca, Tepoztlan en de Piramides bekijken. Een hele onderneming dit weekend en veel lopen! Maar dat houdt me een beetje in conditie!

Heb ook wat filmpjes gemaakt van het dansen en tissue beklimmen, dat gaat nog niet zo heel charmant en nog met veel gekreun en gesteun en veel door blijven ademen! Ik heb verschillende dansfrases zowel op de vloer als in de hoop (de cirkel) als in de tissue geleerd. Aankomende week gaan we veel repeteren voor de voorstelling die in het weekend van 13 en 14 maart is. Met de theaterworkshop mogen we de cursisten een scène meedoen in de voorstelling van de docenten. Heel leuk! De voorstelling gaat over Alice in wonderland. Dus daar zijn we ook druk mee bezig! Ik hoop alles op te kunnen nemen, als reportoire en beeldmateriaal en om thuis te laten zien, claro!

Mijn spaanse lessen gaan ook goed. Lekker alles herhalen en veel dingen opnieuw leren! Herhaling bevalt me goed en kan het meteen in praktijk brengen.

Verder heb ik een aantal foto's van het huis gemaakt. Maar ben ik natuurlijk weer vergeten om vande voorkant een foto te maken. Naja, dat komt nog!

Liefs en fijn weekend!

maura