Tepotzlan, Mexico El Sabado 6 marzo

7 maart 2010 - Mexico City, Mexico

Vandaag alleen naar Tepotzlan geweest. Dat was voor 1 dag ook wel genoeg! Een prachtig klein stadje met kleine kerkjes, een zaterdagmarkt, veel mensen en vooral een spirituele sfeer die er rond hangt. Mensen zijn relaxed hier hahahahaha! Nou dat kon ik wel gebruiken!

De foto's laten de grote kerk zien die centraal in het centrum staat, met prachtig binnenperkje en groen. Het was vandaag overigens snikheet, dus dat was echt de schaduw opzoeken. Verder zie je wat foto's van de overdekte markt met eettentjes en groente -en vleesmarkten. Heerlijk sfeertje kan ik je vertellen. Hele families zijn opstap en gaan een rondje omlopen, dansen op het buitenpleintje waar een man gitaar speelt en cumbia nummers zingt, mensen hangen, mensen eten, stelletjes zoenend in het park.... Oftewel uitermate relaxe!! En ooooh zoveel leuke winkeltjes! Heb wat kleine inkopen gedaan. Dit weekend genieten van mijn laatste uitstapjes-weekend in Mexico!

Morgen even kijken hoe ik me voel. Maar op de planning ligt de piramides! (er zijn er velen, maar de naam is Teotl... nog even nachecken, die namen zijn niet uit te spreken en dus ook heel onhandig om te vragen op straat hahaha!)

Oja, heb ook een filmpje kunnen downloaden.. mij in de hoop hahahahaha, dan krijgen jullie een beetje een idee wat ik allemaal uitspook in de lessen. Dit is de avondles met Cesar, gefilmd door Lalo.

liefs

Maura.