Horas en el aeropuerto

23 maart 2010

Zo nog een laatst berichtje om de tijd te vullen. Wauw wat een gelukszaligheidsgevoels van oor tot oor heb ik weer. Wat een reis... en nu weer fijn opweg naar huis..trabajo!!!Siiiii vamos!!! Staan weer leuke dingen op mijn lijstje! En heb weer genoeg te regelen!

Vandaag bij Arantzi gebleven in huis. We zijn in middag een rondritje gaan maken met de auto en zijn 1 van de paleizen in het centrum gaan bezoeken. Ach een klein cultuur snufje en veel gekletst samen sobre la vida zo lang het kon. Daarna gelunchd bij haar thuis met familie, haar moeder en 1 vanhaar broers. Het huis is zo groot dat overal personeel loopt, er wordt gekookt en geserveerd  in huis, schoongemaakt..mensen met veel geld en in zo´n land is er dan ook alles mogelijk..wow!

Heb genoten en ben goed verzorgd door iedereen die ik hier ben tegengekomen! Life is really sharing... it is great!

Daarna met de taxi naar de luchthaven, alles ingecheckt, heb al mijn tassen nog, beetje gegeten, en vanavond is mijn vlucht terug....pff.. ik hoop dat ik een beetje kan slapen.

Hasta manjana in ieder geval!! And let´s keep la primavera, verdad?

saludos de Mexicooo... :)