El Martes 2 marzo

2 maart 2010 - Mexico City, Mexico

Goedemorgen zonder zorgen! Het is hier half 7 am geweest. Gisteren een volle dag gehad. Ben tot donderdag de hele dag bezig… en nog steeds fantastisch.. kan het niet omschrijven.. naja eigenlijk wel, zie vorige logs! Het voelt als studeren… heerlijk… en wat een verwennerij om weer op school te zitten!

Zondag ochtend had ik een training en ben daarna gaan ontspannen in het park Viveros. Ik was ook behoorlijk moe. Geen puf meer voor de piramides. Ik kijk even hoe het allemaal verloopt. Being in the moment vind ik nog het allerbelangrijkst. Momenteel ligt mijn prioriteit om trainen en hard werken! Alle techniek wil ik weer naar Nederland brengen!

Jaaaaa er  is een vlaam, waar ik over verteld heb, die prachtige foto’s maakt. Dus hier een paar foto’s. Ik mag na de workshop meer hebben wat voor mij heel gunstig is voor toekomstige subsidie aanvragen die om beeldmateriaal vragen of beurzen etc… .

Vandaag weer ready steady maken voor dag 2. Gisteren ook een spaanse les gehad en woensdag weer. Vandaag blijven trainen in de tissue doeken en de hoop.. Wauw wat word ik daar nog misselijk van. De hoop die draait en daarin in het draaien doe je mooie bewegingsfrases… heel mooi.. in het begin werd ik er doodziek van. En de hoop doet ontzettend zeer. Ik heb overal strammen en bloeduitstortingen en mijn armen en schouders zijn opgeblazen en smeer ik elke avond in met hete spierbalsem. Kortom, wie danseres wil zijn gaat soms door een hel van pijn! Hahhahhaa ja en ik vind het nog steeds heel leuk. De resultaten zijn enorm! Niet alleen dat het er mooi uit ziet, maar ik onderga eigen processen en mijn lichaam voelt uiteindelijk zo uitgerekt dat ALLES kan stromen. Ik voel het zelfs in mijn buik dat mijn chakras openen. Ik ben nog nooit zo in topconditie geweest! Mijn dank is groot!

Ok, tijd voor een hete douche ha!

Saludos!