Momentos

20 februari 2010 - Mexico City, Mexico

Zo mijn eerste daggie weer voorbij, althans het is hier begin van de avond en zolang ik nog kan schrijven, dan doe ik dat maar. Het is ook zo lekker om de dag af te sluiten met een leuk verhaal uit Mexico, verdad?

Hoe dan ook. Vanochtend een duitser en een zwitser even kort ontmoet in het hostel, en misschien dat ik via deze duitse jongen aan een spaanse leerlaar kom. Hij had in ieder geval wel goede tips. Entonces, ik ben vanochtend naar de plazas van Coyoacan geweest en heb wat culturele centra bezocht. Alleen nergens spaanse lessen gevonden, wel heel veel leuke danslessen. Ik kon het niet laten om een dansles om 10 uur te doen. Dus zo gezegd, zo gedaan. een afrocubaanse moderne dans les. Vrij pittig, maar het was ook vrijdag laatste dag van de week waar ze alles in top snelheid doen, claro!

Ik heb alleen toch iets niet lekker zitten in mijn rug... hmmm... een kleine blessure al voordat ik begin aan de workshop ai ai ai. Maar ga dit weekend goed uitrusten en musea bezoeken, waar ik vandaag niet aan toegekomen ben! Niet alles op een dag he? heb het weekend ook nog.

Na de les op een terras geland, nog even een kop koffie en wat gegeten en ben daarna beland in een klein super rustig mini parkje. Heerlijk met de zon op mijn snuffert. En toen dacht ik laat ik Enricce van het festival van vorig jaar eens bellen. Misschien kan ik hem bezoeken. Zo gezegd, zo gedaan. En ben uiteindelijk bij hem beland om ook bij hem te blijven slapen tot aan maandag. Nou dat is fantastisch want dat scheelt mij een paar dagen geld! Maandag krijg ik onderdak via het contact persoon van de workshops. So let's see. Ik voel me als een echte rondtrekker from place to place.

Enfin, nog geen spaanse lessen gevonden, maar daar ga ik morgen nog eens achter aan. Dit weekend nog een beetje relaxen, misschien een yogales doen, frida museum komt dit weekend ook. En een beetje voorbereiden voor de dingen die in NL lopen! Si trabajo todo dia.. kan het niet loslaten.. hahhaha, si yo disfruto tambien.. MUCHO!

Hasta proximo vez!

Chao

un beso

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Papa en Lijn:
    20 februari 2010
    Leuk dat je toch je weblog weer bijhoudt.
    Gisteren sms naar je mex tel gestuurd. Aangekomen?
    Alles klinkt Ok, goed om te horen leuk om te lezen.
    Succes met je zoekactiviteiten,pas op jezelf en je spullen
    Liefs Papa en Lijntje