El Taller en Fundación y Los Pisingos

20 maart 2010 - Bogotá, Colombia

Yeeeee, wat een heerlijk dag en productief. Alhoewel ik nu wel al heel lang zit te wachten op mijn zus, maar goed die heeft elke avond colleges op de universiteit! En overdag werkt ze op kantoor die ze samen runt met haar man! Echt een dametje is ze, lief, attend en zorgzaam! Het klikt erg goed tussen ons vind ik! Ik heb meer contact met haar dan mijn moeder. Maar gisteren was fantastisch om haar weer te zien en heb een nieuwe tas gekregen van haar. Ze doen er alles aan om me te leren kennen. Zaterdag heb ik besloten om bij hun thuis te komen eten. En ben nu nog een vriendin binnen de familie. Voordat ik wegga moet ik ze er nog wel over spreken! Hmm.... in ieder geval ga ik de familie morgen zien, erg spannend dus!

Vandaag aan drie meiden lesgegeven. De bedoeling was een groep van 5 maar ja het was om 7uur en was voor mijn eerste les blij met een groepje van drie. Ze waren dol enthousiast en ziet er naar uit dat er leuke samenwerkingen uit kunnen ontstaan met dit cultuurhuis! Na de les gegevens uitgewisseld en als het goed is heeft iemand van de organisatie foto's gemaakt die ze me toesturen. Verder heb ik nieuwe contact personen ontvangen van rapper Don Poppo, de grondlegger van het cultuurhuis, en hebben we nazitten te kletsen. Erg leuk en voelt erg goed om een steentje bij te dragen voor de Colombiaanse jeugd!

Daarna met de taxi door naar het kinder tehuis Los Pisingos. Die waren erg enthousiast over mijn voorstel en plannen met voorstellingen en workshops bij hun. Dus die mogelijkheid is binnen! Yahooo!! Ik kom steeds verder!

En heb tegekke foto's op de log gezet die zijn gemaakt tijdens de presentaties van de workshops in Mexico. Geniet er van!!

Aaah krijg net bericht dat ik mijn zusje niet zie. Naja ben zelf ook errûg moe. Morgen weer een dag! Mijn laatste dagen in Colombia!! Aaaah ik geniet!!

besos!

1. Papa en Lijn:
    20 maart 2010
    Geniet van je laatste dagen en succes met je etentje als "vriendin"!
    Financieel alles weer onder controle?
    Goede reis naar huis en houd je spullen in het oog!
    Dinsdag is Chiel jarig!
    Veel liefs Papa en Lijn
    ps. Zullen toch weer blij zijn als je weer thuis bent.