I feel that I live from the bottom!

21 oktober 2009

ZOoo, weer even een bericht vanuit gekkeland! Ik voel dat ik leef, in alle aspecten om maar even te zeggen. Waar zal ik nu weer eens beginnen???

We zaten nog in Guanajuato met de twijfel of we met de volledige tour mee moesten gaan. Enfin, maandag was onze eerste uitstapje vanuit Guanajuoto waarbij we na één dagje slapen weer terug zouden reizen.

We waren maandag in Santa Ana Maya, een klein dorpje waar een evenementen plaats was. Een grote tent met podium, stoelen, belichting, alles er op en eraan. Alles is verzorgd hier, en toen we aankwamen zijn we meteen gaan eten. Daarna van begin van de avond tot 23 uur een programma, erg lang voor de mensen, maar ze vinden het allemaal prachtig! Ik heb die avond gedanst en het publiek was weer heerlijk! Wat een genot om hier te werken! WAUW!!! Voel me heel dankbaar en geniet van alle fijne energie die mensen geven. Goede reacties, de mensen ervaren alle emoties die voorkomen in het stuk en blijven met een lach acher.... That's the spirit we want!!! YEEhaAAAaa....!!!

Goed, daarna gechrashed in een hotel in the middle of nowhere. Maar HEERLIJK! Eindelijk weer een bed om in te slapen, warme douche!! heel fijn! Beter dan op een opblaas matras op de grond wat koud is in de nacht. Onze lijfjes doen pijn van die nachten. Wat een luxe is dit dan allemaal!

Daarom besloten we de volgende dag om verder de karavaan te doen. Maar er lagen nog spullen in het huis in Guanajuato. Ik ben met één van de organisatie mensen met de auto terug gereden naar Guanajuato om de spullen op te halen, we hadden nog was bij de wasserette etc... Vlug gedaan, twee franse mensen meegenomen, ook met spullen, zat ik daar proppie vol 2 uur in de auto...pffff.. maar wel opweg naar Morelia. Prachtige stad!!! De hoofdstad van Michoácan. WHAAAaaa wat een land hé!!! Echt tegek allemaal hier, en dan ook nog met mijn engeltjes, mijn lieve vriendinnetjes!!

Weer een groot podium met veel mensen op een prachtig plein. We hebben de mensen geflyerd, aangesproken. Ja zelfs ik ja, in mijn beste spaans, doodeng, maar zo leer je wel het meest! Weer een volprogramma... hmm.. Wij denken een iets te vol programma .Ze denken hier niet altijd na over volgorde, spanningsboog etc... Na goed, zeer leerzaam en  inspirerend.

Daarna hadden ze eten voor ons gehaald, zijn zij gaan opruimen. En heeft Pedro, die we in de onze eerste week aan de kust hebben ontmoet, ons een hotel geregeld. WHAAAAAaaaa om te gillen zo mooi. De mooiste kamer, hotel, met douche, heerlijke springbedden. La vida es male male male!!! Wat een leven. Goed om de tour te doen dus.

Vandaag dinsdag en we hebben tot 12.30 de tijd om de stad even te bekijken en lekker ergens te ontbijten, kopje koffie etc. Een man van de organisatie komt om 11 uur ons ophalen en dan gaan we even touren.

Daarna verder naar de volgende plek. Ben even naam kwijt, moet ik eerst zien, dat weet ik wat meer. Foto's komen ook later!

liefs

Mautje

1. Papa en Lijn:
    25 oktober 2009
    Ha meis, alle berichten en foto's weer gelezen en bekeken. Geweldig veel indrukken en mooie emoties. Het bracht zulke goede herinneringen bij ons naar boven dat wij onze foto's van Mexico gisteravond ook weer eens tevoorschijn hebben gehaald. Zuid-Amerika is gewoon iedere keer weer geweldig om te zijn. Daar stroomt warm bloed, zit temparament in de mensen en de kleuren zijn allemaal ook zo prachtig. Geniet er maar lekker van, hier zitten we inmiddels volop in de herfst en zijn de donkere en natte dagen begonnen... Veel liefs!