Guana deel 4

18 oktober 2009

Hola hola,

vandaag zondag 18 oktober. Even lekker chillen in Club Café in het centrum van Guana.

Gisteren hebben de chicas gedanst op een top van een berg, op Pipila, met heftige wind en zeer snelle omslag van het weer...KOUD!!! Mijn lichaam was niet in de stemming op te dansen. Een kleine flashblack naar Nepal, te koud om te dansen voor mij. Dat is toch wel fijn dat we met zijn drieën zijn en Lin voor mij gedanst heeft. Er zijn een paar foto's te zien, en er is ook gefilmd. Voorstelling verliep goed..poco loco, maar met prachtig uitzicht over de stad aan een balkon.. WHaaaaaAAa gekker kan het niet worden!!

Ik heb weer wat foto's op de log gezet. Onder andere avondje stappen met de meiden in een café met een leuk reggae/ska/brasilian bandje. Groeps foto's met Alfredo (met de hoed op, hij is onze technicus van het begin af aan al), Marco de Mexicaan die we hebben ontmoet in Guana, en wij natuurlijk. Verder ook foto's van de optocht die we hadden meegelopen (volgens mij al over geschreven). Groepen uit Venezuela, Colombia, steltlopers van Alfredo, Jorge als natuurkunde man, mooie vrouwen in mooie kostuums, en mijn engeltjes met vleugels dansend en druk bezig flyers uitdelen. En foto's van de voorstelling van gisteren in Pipila door Lin en Lydia, dik bepakt met kleding!

Vandaag was even een bespreking tussen ons of we morgen (maandag) vertrekken met de Karavaan. Want die begint morgen. We hebben toch besloten om te blijven in Guana tot de 28ste, en vanuit hier nog heel veel te gaan doen. Morgen vertrekken er meerdere groepen naar andere staten en zal het hier wat minder druk worden in Guana. Misschien dat we dan wat meer optreden. Het weer vandaag is weer wat gesust, warm overdag en in de avond koelt het af. De laatste week is van 29ste tot aan de 8ste van november naar Guerrero.

De voorstelling wordt overigens goed ontvangen. Feedback is; prachtig!! Alle emoties komen er in voor.. er wordt gehuild, gelachen, en gevoel van GELUK!!

Chao chao

Mautje

1. je neef(je):
    20 oktober 2009
    He Maura,
    Leuk om te lezen hoor allemaal.
    Ziet er gaaf uit. Geniet ervan!
    pim