Guano deel 2

15 oktober 2009

Hola!!!

Como estás? Estoy muy bien! Weer een heerlijke mooie dag tegemoed! Vandaag is het donderdag 15 oktober en we zouden vandaag dansen, maar dat gaat niet door. De promotie van alle voorstellingen binnen deze organisatie is niet helemaal goed geregeld. Vale, a la familia, we helpen dan wel een handje. Vandaag is er een optocht in kostuum om de voorstellingen te promoten. Ik had al verteld dat er twee versies van het festival Cerventino zijn. Wij zijn de alternatievelingen, maar dan moet er ook een goede organisatie, managing en promotie zijn natuurlijk!

Enfin, morgen dansen we waarschijnlijk ook. We zullen zien. We hebben gisteren getraind en nog wat voorstellingen gezien.

De foto’s laten nog een deel uit MC zien. Zondag hebben we heerlijk in het park relaxed en niets gedaan. Je ziet o.a. nog meer foto’s van andere artiesten. Het is hier echt a la familia, iedereen wil elkaar zien en staat met open armen in het festival. Hartstikke leuk en goede sfeer! Prachtig park in MC (wat heeeel groot is), waar mensen zingen, muziek maken (Lydia speelt zelfs viool), jongleren, hangen etc…

Maandag zijn we dus aangekomen in Guanajuato. En heb ik foto’s van de stad gemaakt. Even een tikkie anders dan groot MC. Kleiner, touristisch en veel mensen! Ik kan geen genoeg krijgen van alle mooie pandjes, kleine potjes, mooie pleinen. Ik heb zo nu en dan ook foto’s gemaakt weer van andere artiesten waar we veel mee optrekken!

Dinsdag hebben we  demonstraties gezien van docenten die in Guano zijn, en die voor ons wilden optreden. Zie de foto’s van de mooie dames in originele folklore kleding. Prachtig was het!!

Ik ga zo trainen en aan de voorstelling werken. Genoeg tijd om te werken hier! En het is spot goedkoop!

Kort bericht, pero esta bien. Hasta luego!

Chao Besos

Mautje

Ai ai ai, foto uploaden lukt niet vandaag, en ik moet helaas vertrekken, later nog een keer proberen!