Jueves 08 octubre 2009

8 oktober 2009

Hello people,

Even een snel bericht. Vandaag vertrekken we terug naar het binnenland MC!!! Dit weekend gaat het festival echt beginnen. Wat we nu gedaan hebben kwam er gewoon bij, omdat we een weekje eerder waren! Een heerlijk voorproefje van Mexico. Het schijnt ontzettend druk te worden aankomende weken met alle andere groepen. We dansen in ieder geval iets minder, maar kunnen veel andere voorstellingen bekijken!

Dinsdag heeft Lin nog gedanst, en ben ik de muziek gaan doen. Midden op straat in een nette mooie buurt waar we in een huisje ook van een danseres konden omkleden en douchen. Lin is overigens voor een paar dagen terug naar NL, vanwege haar prijzen voor haar filmpjes. Ze is aanwezig bij de Nederlandse Dansdagen in Maastricht om te kijken, mensen zien en te genieten van haar prijzen! Ze komt dinsdag weer terug.

Gisteren waren we even lekker vrij. Zijn we de hele middag tot in de avond op het strand geweest. Ooh wat is de zee hier toch krachtig! Prachtig!!! Heb er geen woorden voor. Ik ben helemaal opgeladen in alle facetten. Ook weer heerlijk gegeten, kijken jullie maar de foto’s! Tja, naast hard werken mag er ook iets tegenover staan. Hahhhaa, ook al is de voorstelling een half uur, we hebben in NL keihard gewerkt, en om hier te dansen…. Is sometimes killing zo warm!

Vandaag vliegen we dus weer terug naar MC. Daar gaan we weer terug naar het huisje van Enricce. Andere groepen uit de wereld zijn ook aangekomen. Dit weekend gaat het allemaal echt gebeuren. Maandag rijden we met de bus naar Guanajuato. De volgende steden schijnen bruizend te zijn met jonge mensen. De mensen hier in Mochoacán zeiden… oooh dat wordt één groot feest!!! Schijnt heel indrukkend en leuk te zijn. Nou ja we zien wel!

Lieverds. Nog meer foto’s dus van stranden, eten met lieve mensen, voorbereidingen op de school waar we maandag hebben gespeeld.

Hasta la luego!

Besos

Mautje.

1. Ronny de Haan:
    11 oktober 2009
    Hey Maura,

hier een berichtje vanuit Holland. Zo te horen heb je het naar je zin. Nou das heerlijk. Hoop dat je weekend slaagt!!! Zal voor je duimen. Laat je weten hoe het verlopen is. Ach dat doe je zo wie zo.
    Wens je een fijne week. De foto's zijn mooi. Goed gedaan!

Liefs, Ronny (herfst is hier al begonnen)