El Lunes performance en estados Michoacán; lazaro

6 oktober 2009

Ahora es el lunes, maandag dus. Lekker ontspannen dagje gehad, en zoveel mogelijk foto’s op en verslagen op de log gezet. Daarna, maar even een siesta gedaan, mag ook gebeuren!

Na al dat dansen. Het is vrij intens. Heen en weer reizen, veel mensen om me heen, gekke meiden bij me, iedere keer op een andere plek dansen….pfffff.. en ik bruis van de energie. Ik ga denk ik tegen 1 uur in de nacht naar bed, en sta 7 uur op. Nou toch nog een uurtje of 6 slaap!

Ik slaap alleen een beetje onrustig. Joh vind je het gek? Mijn brein zal ook wel denken? Ik lig alles te verwerken wat ik mee maak. Mijn mama heeft gelijk; ben blij dat ik een log bijwerk. Ik schrijf elke avond, al is het maar even een verslag van wat we hebben gedaan. Echt niet dat ik dat allemaal ga onthouden!

Rond 6 uur zou het festival beginnen op een school, waar we hebben gedanst voor begin tieners van 11 jaar tot een jaar of 15. Nou best spannend. Ik bedoel, ik heb wel vaker met jongeren gewerkt, maar ik wist niet wat ik kon verwachten. In dit soort landen krijg je toch wel andere reacties, omdat ze niet veel gewend zijn! En ik mag zeggen, dat het dansstuk erg goed is. Er is een goede samenwerking en het voelt hartstikke goed om het te doen.

Op het schoolplein hebben we de vloer neergelegd. Beetje aanpassen spelmatig gezien met de jongeren. En er werd leuk en goed op gereageerd. Lydia en ik moesten zelfs handtekeningen uitdelen, Hahahahha. Voelde net als Tom Cruise.... bij de filmpremière. Super leuk! Lin heeft er foto’s van gemaakt, maar die komen later. Lin heeft overigens ook hele leuke foto’s van der voorstelling gemaakt. Deze dus ook later!

Zelf heb ik even geen foto’s. Wel gemaakt maar die ga een andere keer erop zetten met aankomende foto’s.

Morgen blijven we ook nog in Lazaro en dansen we op straat in een goede buurt. We zijn nog even langs een huis gereden waar we dinsdag kunnen repeteren, en langs de buurt gereden om te kijken naar de speelplek. Het lijkt wel een bizar western plekje. We zijn weer benieuwd waar we dinsdag staan!

Verder niets meer te vertellen, rustig dagje, ook wel eens lekker!

Woensdag vertrekken we naar het strand, en komen donderdag weer terug. Daarna een paar dagen vrij.

Lieve groeten

Besos