Jueves 25 of 24....

25 februari 2010 - Mexico City, Mexico

Ben alweer de data kwijt. Maar het is donderdag. Alweer een weekje hier. Jeeee wat heerlijk.. Ga niet zo heel lang schrijven, want wil hier genieten!!

De zon schijnt hier nog steeds. Wat een heerlijkheid! Het huis van Silvestre is super. Alleen er komen is even een 'onderwegje'. Dus veel lopen en de bus pakken. Begin de weg inmiddels hier te kennen. Vandaag ben ik ook naar een ochtend workshop gegaan met pilates, dans en luchtacrobatiek. Wauw, wat heerlijk... waarom heb ik dit niet eerder gedaan!! Het is zwaar fysiek werk, maar echt te gek. Wat een inspiratie hier! En leuke mensen ontmoet... veel uitwisselen en ik vraag maar gewoon alles omdat ik sommige technieken niet echt beheers.

De theaterlessen zijn boeiend en gaat eigenlijk veel over het leven.. meer dan acteren of gewoon maar een lesje. Jeetje wat wordt ik weer lekker geconfronteerd met mijn angsten en twijfels. Oftewel heel goed dus!

De yoga lessen en luchtacrobatiek begin ik ook steeds leuker te vinden. In deze les wordt ook veel met de hoop (de cirkel in acrobatiek) gewerkt, tissue en trapéze. Echt zwaar maar ontzettend leuk!

Vanochtend besloten om om 9uur de ochtend les te doen. Eigenlijk omdat de docente heel leuk is! Veel ervaring op Cirque de Soleil niveau, dus ook inspiratie van hier tot Mexico (i.p.v Tokyo) hahaha.

Morgen zijn er geen lessen, maar heb ik om 11 uur spaanse les... Jeee eindelijk.. Hablamos español si si si.. mas o menos. De taal zit me nog steeds een beetje tegen, maar nogmaals.. geduld is een grote zaak. Alles wat ik op kan pikken pik ik op. Ben niet meer taalmoe van het luisteren. Ik heb gewoon besloten om soms niet alles te willen snappen.. hhahaha dat helpt!

Morgen ga ik ook mijn ticket veranderen, want de voorstellingen voor de leerlingen zijn op zondag 14 maart, precies de dag dat ik naar Colombia vertrek. Heel handig. Er stond 13 op de flyer, maar dat is voor de docenten. Dat zou toch heel jammer zijn om niet mee te kunnen doen. Dus dat is morgen een doel.

Ik ben het boekje 'eenvoud' van de happinez aan het invullen. Dan schrijf ik elke dag op wat de essentie is van vandaag. Nou het werkt echt.. Hhahaha ik neem wel iets minder hooi op mijn vork (hmm... iets ja). Ik neem het er gewoon lekker van. Het is hier genieten! En heb ook heel zin om geïnspireerd naar huis te gaan!

Dit weekend misschien een piramide bezoeken, even kijken waar mijn pet staat, maar ga in ieder geval wel de hort op!

Vale, voy a... ga weer verder. Tot snels mails!

Besos grande!