Los talleres, las clases....24feb2010

24 februari 2010 - Mexico City, Mexico

Yeeee, wat ben ik toch verwend met internet. Maar heb even tijd voor een krabbel.

Gisteren een drukke dag gehad. Eerst voor elkaar krijgen om gekraakt en behandeld te worden... nou dat is gelukt.. uff.. zo te horen was het ook wel nodig. En kan er weer helemaal tegen aan!

Daarna heb ik maar 1 workshop gevolgd, de theater workshop, want keek inmiddels een beetje scheel van vermoeidheid. Ik heb een deel van de yoga-tissue workshop gegeken, en later ben ik meergereden met Silvestre waar ik nu verblijf tot aan het einde van de workshops. Heel fijn! Hij heeft een groot huis, en vandaag )woensdag komt er een docente die eigenlijk mexicaans is maar woont in Barcelona volgens mij. Dus dan zijn we met zijn tweeen in het huis. Plus Lucicita.. een pikzwarte kater, die mij wel lief vind... hahahah claro! Silvestre zei dat hij heel bang is en altijd wegloopt bij mensen, behalve bij mij! Nou dat zegt wel weer genoeg over mijn energie hihihi..

Enfin, ga zo weer aan de bak met  theater, zelfonderzoek, yoga en in de tissue hangen... aaaah heerlijk! Het is ontzettend leuk! Ook heb ik spaanse lessen gevonden. ik word vanavond of morgen ochtend gebeld voor een afspraak con una professora, die ook engels spreekt.. ook heel fijn.

Vale. voy a!! Oja, ik zit nu in een internet cafe. In het huis waar ik verblijf is wel internet maar netwerksleutel doet het nog niet.. nog even wachten en kijken of we dat kunnen fixen.. aiaiai.. anders kan ik met mijn laptop wel een internet cafe in!

Hasta luego todos!

Besos grande!