El lunes 22 febrero; Los Talleres!

23 februari 2010 - Mexico City, Mexico

Hola bola!

Even een kort berichtje. Wat een dag gisteren. Eigenlijk begon het heel ontspannen, maar voelde later toch wel aan dat het verstandig is om een osteopaat te zoeken hier. Want het zit niet goed in mijn rugwervel. Naja... ik voel me prima. Er zit een wervel goed scheef en die trekt aan mijn spieren. Dus het mag wel gemanipuleerd worden zo spoedig mogelijk. Vandaag kan ik bellen, dus volgende log kan ik er weer meer over vertellen.

Jeetje, ben wel een beetje trots op mijn activiteiten die ik onderneem hier, in gebrekkig spaans, want dat is het zeker! Gisteren naar het cultuurcentrum van de workshops gereden met de bus. Silvestre ontmoet, en ik kan als het goed is bij hem overnachten voor aankomende weken. Vandaag nog even bellen van hoe en wat en tot zolang kan ik bij Enrique overnachten. Maar ik denk dat ik vanavond bij Silvestre beland!

Om 16uur begon mijn eerste workshop; Theater. Vooral wordt er aandacht besteed op fysiek theater! Ha! Precies wat ik nodig heb als inspiratie! Bruno geeft de workshop een mexicaanse acteur, leuke man en kan goed lesgeven.. ook belangrijk! Deze week worden de basis tools aangereikt, daarna gaan we werken aan individuele wensen en behoeftes. We werken uiteindelijk ook richting een voorstelling die Bruno zal regiseren (wat ik heb begrepen). Aaah heerlijk.. het lijkt wel weer even schools! Maar heel goed! Ik schrijf alles op in mijn boekje om mee naar huis te nemen!

Daarna meteen aan door een yoga les en luchtacrobatiek. Een vrij snelle yoga opwarming op niveau 10, maar goed te volgen voor mij. Ook hier werken we echt gericht toe aan een voorstelling, die zal 13 maart getoond worden. De les is een combi van yoga, meditatie, acro-yoga en daarna de tissue in, en ben ook begonnen met trapeze.. hahhaha naja dat stelt aan oefeningen niet veel voor. Dat is eerst kracht opbouwen! Maar ben al vrij gespierd in mijn armen (nou nou.. hahahha niet lachen), ben blij met mijn trainingen in boost met Jeroeni (thanxxx Jeroeni.. un ode aan Jroen).

Ik heb een school gevonden waar spaanse lessen worden gegeven. Ik ga er zo maar even langs denk ik, of even bellen. Ik hoop ook dat ik vandaag of morgen behandeld kan worden bij de osteopaat, dat zou fijn zijn! Heb er één gevonden van de Cesar, de yoga-acrobaat, uit vertrouwde bronnen dus!

Geen idee of internet heb voor aankomende tijd. Maar dat gaan we snel ontdekken!

Besos

1. Papa en Lijn:
    24 februari 2010
    mooie fotos en spannend aan die grote paal!
    dat ga jij toch niet doen toch? Pas maar op je rug.
    Lieve groeten Papa en Lijn