<laatste weekend MC

7 november 2009

Laatste dagen in MC…. Y todo Mexico..

Mijn laatste dagen in MC zijn verwarrend en als grote bergen op en neer. De tijd gaat allemaal zo snel opeens, maar dat hoort er ook een beetje bij het reizen. Alles heeft een begin, midden en einde. Elk eind heeft ook weer een nieuw begin. De laatste dagen heb ik een beetje kunnen uitrusten thuis bij een inmiddels goede vriend. En alle gebeurtenissen beginnen ook een plek te krijgen. Ik ga door processen heen van schoonheid, liefde, warmte, geluk en afscheid nemen van lieve mensen in mijn leven. Niet alleen in Mexico, maar ook zeker processen die in mijn leven in Nederland hebben plaatsgevonden krijgen hier een plek. Of toekomstige ontmoetingen die ik nog niet kan bedenken en verklaren, iets wat ik ook niet hoef te willen, lekker loslaten die handel! Ontzettend mooi en soms pijnlijk. Mijn evenwicht vinden in mijn gevoel en mijn ideeën van mijn ego krijgen hier alle mogelijkheden om uitgezocht te worden…. Pfff… wat een leven, wat een schoonheid, wat een liefde! Mijn leven staat nu in het middelpunt van ontmoeten, beleven en afscheid nemen.. een zwakte in mijn leven, maar waar ik me sterker dan ooit in voel.

Woensdag hebben we de laatste voorstelling (Lin en ik) gedanst. De girlz zijn een beetje ziekjes en willen van het weekend nog naar een ander stad gaan omdat daar ook allemaal dingen te doen zijn qua dans, Guanaca heet het volgens mij. Ik blijf hier in huis, ook al gaat Jorge veel dingen doen, ik wil even gronden en voorbereiden voor Colombia. Ik heb even genoeg gereisd van hot naar her. Ik voel me niet altijd stabiel in mijn gemoedstoestand, dus wil even ergens zijn en uitrusten!

Vandaag heb ik een nieuwe kabel kunnen vinden voor mijn computer, jeee, heel fijn. Zo heb ik weer wat foto’s van afgelopen 1,5 week. Ik heb een grove selectie gemaakt, want ik loop nu wel een beetje achter…ooops!

De foto’s heb ik in mappen gedaan, genaamd Guerrero. Dit is de laatste staat van de karavaan die in Acapulco gestopt is. Verder heb ik een map van alles en nog wat Mexico gemaakt, omdat later tijdens mijn reis foto’s van Lin en Lydia heb gekregen. Heb even een blije selectie van ons gemaakt waarin het genot van af straalt. Heerlijk om naar terug te kijken! De heerlijke momenten op het strand in Acapulco.

Vandaag zaterdag 7 november. Ik ga vandaag kleren kopen. En heb gisteren een tissue doek gekocht om thuis in Amsterdam mee te oefenen. Deze laatste twee dagen in MC ben ik veel aan het voorbereiden wat foto’s betreft, uitwisselen van foto’s en gegevens van de mensen die we hebben ontmoet. Jeetje, wat spannend allemaal. Mijn leven staat op zijn kop, en ga zo maar even fysieke training doen, even fijn in mijn lijf zitten in plaats te veel in mijn hoofd!!!

AAarrgh!

Tot zover!