Paar dagen Lazaros!

26 oktober 2009

Vandaag maandag 26 okt. En ik heb nauwelijks tijd meer op te schrijven en foto's op de log te zetten. Druk druk druk. Maar we hebben het nog steeds te gek hier. Ik heb een paar dagen emotionele en drukke dagen achter de rug,dus heb daarom ook niet geschreven, maar genoten van hier. Even in het hier en nu zijn!

De dag in Lazaros begon met de gaar aankomst waar we in een squat terecht kwamen. Een oud ziekenhuis waar totaal geen goede energie hing met gore matrassen. Dus besloten wij om een hotel te zoeken in playa Azul, een strand 20 minuten van Lazaros vandaan. De eerste nacht was het l zo laat dat we een luxe hotel in saai Lazaros zijn gaan slapen, met airco, zwembad, ontbijt in hotel. Lazaros is een minder mooie stad aan de kust. Maar wel fijn dat we mensen al kennen van vorige keer Lazaros en wat ontzettend leuk is om die weet te zien! De volgende dag zijn we een hotel gaan zoeken aan het strand. Hè wat vervelend. Goed dat we onze grenzen aangeven hahahha! Ontbijt en koffie aan het strand. En de andere groepen van de karavaan (want deze was gesplitst) kwamen ook aan in Lazaros. We hebben nu op twee plekken gespeeld op Plaza La Mira zaterdag, en zondag in een dorp op een ander strand (shit weet even de naam niet meer!

We wonen nu een appartementje met twee franse mensen, een koppel. Twee lieve jongens, één van costa rica Juan, en Jorge Mexicaans die ons ophaalde toen we van Lazaros eerste keer weer terug keerde naar MC. En wij drietjes. Zo delen we de kosten van het appartement en is super gezellig, goede mensen, goede sfeer. In de avond gitaar spelen en liedjes zingen. Veel te laat naar bed, naar het strand, uitgaan, lekker dansen. Jeeee wat is het leven toch vervelend!! Hahaha, heel fijn, één groot familia!

We vertrekken zo naar een school om voorstellingen en workshops te geven en hebben vanavond weer een voorstelling. Beetje drukke dag, maar er mag ook best gewerkt worden. Morgen hebben we vrij, en gaan we met zijn alle genieten van het mooie weer, stranden, coconuts etc....

Love you!! en dikke kus uit een mooi Mexico!!

Mautje

1. marco:
    31 oktober 2009
    Thats the way girl! heb op deze heerlijke zonnige zaterdag toch maar even je verhaaltjes gelezen. wordt er erg blij van! Wat een goede warming up voor Colombia. Geniet ze, je bent lekker bezig. Met mij gaat het ook goed trouwens, alleen iets minder flamboyant.
    liefs,marco
    en wicky